Visie op onderwijs

Basisschool Klimop

Onze bedoeling

Wij bieden kinderen binnen de school volop mogelijkheden tot ontwikkeling om zelfstandige, kritisch denkende wereldburgers te worden. Wij delen samen de verantwoordelijkheid voor zowel ons eigen welzijn en ontwikkeling als die van de ander.

Onze visie

Wij willen voor alle kinderen graag een veilige en warme school zijn. Een school waar alle kinderen met plezier naartoe komen en waar ouders met trots over praten. De Klimop is een solide school met duidelijke waarden en normen. Naast het aanreiken van kennismateriaal, besteedt de school aandacht aan basale voorwaarden voor gemotiveerd leren. Uitgangspunt is dat we het onderwijs afstemmen op de ontwikkelingsaspecten van kinderen.  Kinderen moeten zich veilig en aanvaard voelen. Ze moeten zich competent en zelfstandig voelen.

In de schoolgids (link) kunt u meer lezen over onze school.

Ook kunt u kijken op "scholen op de kaart"

Basisschool Klimop