Verlof

Basisschool Klimop

In sommige gevallen kunt u bij de directeur bijzonder verlof aanvragen. De meest voor de hand liggende redenen zijn bijvoorbeeld familieomstandigheden als een bruiloft of een uitvaart. In bijzondere gevallen heeft u wellicht ook recht op vakantieverlof buiten de schoolvakanties om. Het volgende stroomschema biedt inzicht in of u verlof kunt aanvragen.

Om verlof aan te vragen vult dit formulier in. Dit formulier kunt u vervolgens bij de directie inleveren, zij beoordelen de aanvraag. In sommige gevallen wordt een werkgeversverklaring gevraagd om te verklaren dat het voor u niet mogelijk is om dit schooljaar met het gezin binnen 1 van de schoolvakanties op vakantie te gaan.

Voor meer informatie over de richtlijnen vanuit Leerplicht kunt u dit document raadplegen.