Schoolbibliotheek

Op de Klimop hechten wij veel waarde aan een goedlopende schoolbibliotheek. Lezen is belangrijk om in onze huidige maatschappij goed te kunnen functioneren. Daar is iedereen het over eens. Lezen opent een nieuwe wereld voor je, wakkert je fantasie aan en laat je een mening vormen over alles wat er in het leven gaande is.

Elk schooljaar zijn wij op zoek naar nieuwe biebouders. Heb jij zin om kinderen te helpen bij het kiezen van het juiste boek, mee te denken over wat kinderen graag lezen en de bieb netjes te houden. Vanaf een klein uurtje per week ben je al van harte welkom. De bieb is elke ochtend open van 8.30 tot ongeveer 9.15. Of wil je eerst een keertje meedraaien om te kijken hoe het is om biebouder te zijn? Dat kan natuurlijk ook.

Meld je dan aan bij juf Marloes van 1-2A (m.lambriex@bs-klimop.nl)